U R K L I P P

Det har hunnit bli en del reportage i tidningarna här sedan premiären i fredags. I tisdags kom även en recension - som hyllade oss! Jag blev så ofattbart glad, tacksam och ödmjuk. Det är så häftigt. Vi är alla överväldigade av alla positiva ord och all kärlek från alla - TACK.
Här kommer ett urval av bilder, det mesta lånat av Ingela.
 
Förresten, det går så bra att vi precis har lagt in en extraföreställning, nästa lördag. De andra föreställningarna är fullsatta (Okej det är två biljetter kvar i skrivande stund). Biljetter till extraföreställningen hittar ni här!
 
Här kommer en bit från recensionen, där det står lite om mig. Jag började nästan gråta när jag läste det, det känns otroligt stort!
 
Den här stunden - just nu - är en stor och viktig milstolpe i mitt liv!
 
 

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback