T I S D A G S - G I G

I tisdags hade jag ytterligare en spelning som jag varit bokad till ganska länge. Det var dock ingen särskilt stor spelning för det. En halvtimmes piano-och-sång-underhållning i en by i närheten stod på schemat, så pappa fick packa in min utrustning i bilen och åka dit efter lunch, medan jag kom farande direkt från skolan. Jag borde verkligen köpa ett piano som väger lite mindre så att jag kan ta mig till spelningar på egen hand... Får dåligt samvete. Att bära den andra utrustningen, rodda och ställa in ljudet klarar jag ju på egen hand ändå! Suck. Äh, har ändå inte körkort än!
Om det gick bra? Ja det tycker jag. Jag blir inte nervös inför den här sortens spelningar och det är inga konstigheter, så det gick smärtfritt och smidigt. Helt ok, absolut!
 

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback