B A R B A C K A

I fredags var jag med på en välgörenhetskonsert, som jag skrev om i det förra inlägget. Konserten gick riktigt bra, för alla, och jag är väldigt nöjd över min insats! Det gick faktiskt riktigt bra och det var så otroligt, otroligt roligt. Vi spelade akustiskt, det blev låtarna I see fire, Daughters (John Mayer), och Royals. Det var helt nya låtar för mig, men jag tycker att jag gjorde dem bra, så det var nog inte sista gången vi spelar dem.
 
Särskilt imponerad var jag Amanda Johansson, med komp. Det är en klasskompis till mig som är fantastisk. De körde några av hennes låtar och herregud vad bra låtar hon har! Fantastisk röst har hon med.
 
 
 
Tidigare på dagen satt jag i studion. Det är fortfarande låten Death som håller på att spelas in och produceras. Jag undrar hur många timmar vi lagt ner hitills. 20, kanske? Det tar längre tid än många tror! Tur att det är så kul, haha. Det är frustrerande, tufft och ibland tröttsamt, men ändå bland det roligaste som finns. Snart är dock allt inspelat - det fattas bara en stämma på ett parti samt en synthdel - sen ska vi börja slutmixa!

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback