H E L G

Så var det lördag och första skolveckan har gått. Jaha. Redan!
Jag har inte förstått att jag faktiskt går i Bjärnum än. Men det känns så himla bra! Klart jag är lite orolig för att jag en dag ska inse att det inte känns bra eller inte orkar, men jag ska försöka sluta tänka och analysera. Bara kör.

Hittills har det varit mycket info och papper, men/och jag är helt slut... Det var jag redan i torsdags! Vi åkte allihop på rejält med träningsvärk direkt också. Främst har vi dansat på kvällarna på skolan. Vi har varit i skolan, stannat kvar efter och jobbat på ett teaterprojekt, cyklat hem och ätit, cyklat tillbaka och dansat och sedan åkt hem och sovit. Skola, äta, öva, sova. Så kommer det vara i ett läsår nu och jag är så taggad! Det ska bli så underbart att verkligen slita för detta dygnet runt!

Igår hann vi med pizzahäng i ett gäng innan jag var tvungen att åka hem för helgen pga jobb, medan många idag har gått i Bjärnums-karnevalen (utklädda till djur), träffat Shirley Clamp (som gick skolan) och haft roligt. Lagom avundsjuk. Men på måndag är jag tillbaka för att stanna! Ser fram emot vad nästa vecka kommer lära mig - jag utvecklas redan varje dag?! Så coolt!






kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback