H E L G

Det är helg och jag är hemma! Hemma hemma. Hos föräldrarna då alltså. Syster min har kommit hem från Gbg, så ikväll ska hela familjen ha kräftskiva :)

Jag var faktiskt inte alls sugen på att åka från Bjärnum denna helg, har haft en enorm energi i veckan och var så himla sugen på att utnyttja det och öva. Imorgon åker jag tillbaka, då ska jag både hinna rösta, öva och förbereda för veckan innan jag ska till skolan för att kolla på valvaka i salongen med klassen! Ska bli så mysigt!

Åh, vi började på en ny koreografi igår på dansen. Telephone - Lady Gaga. Stil? Ladystyle! Jag dör vad kul det är! Det är sådan power och sexighet, riktig girlpower. Jag älskar ju Lady Gaga mer än det mesta med. Mmmm! Baletten går bättre och bättre med, jag övar en hel del på det och det ger resultat, tror jag...  Det är bara att sluta tänka och bara öva. Öva öva. Snart examination, wah. 

Ett klädtrycksföretag var på skola igår, så nu har jag beställt en lila hoodie med skolans logga längst ner på ryggen. Det kommer bli en hoodie jag gärna stoltserar runt i!

På måndag har vi jazzredovisning och på tisdag har jag sånglektion med poplåten och genomdrag av vår TP-pjäs inför vår lärare. Vecka 40 sätter vi upp pjäsen, men det är fortfarande mycket arbete kvar. Det är bara 1 scen vi inte har stageat ännu, men vi har precis börjat vårt karaktärsarbete. Jag vill inte avslöja något om storyn eller karaktärerna ännu då vi i klassen ska se varandras pjäser, men ah, det kommer bli så bra!

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback