T R E

Tre stycken fullsatta föreställningar hade vi i helgen. En i fredags, två i lördags. Nu är det bara en föreställning kvar - Extraföreställningen nu på lördag! Det rullar på något otroligt bra, vi bara njuter på scen nu. Men nervös - det blir jag fortfarande. Det blir jag alltid. Rejält nervös. 
 
Detta är så fantastiskt roligt. Detta kan vara den roligaste produktionen jag varit med i, konkurrerandes om förstaplatsen med Annie. Responsen bidrar med så oerhört mycket - Vi blir så hyllade. Det är nästan så man blir generad. Fullsatta publiker som ger stående ovationer och överöser oss med beröm (och choklad och blommor till oss i ensemblen, hehe). Folk verkar vara så imponerande. Att media ger oss så mycket uppmärksamhet är också häftigt. 
Jag är så STOLT! Och tacksam. Jäklar vad tacksam jag är, varje dag! Jag kan få dåligt samvete över vilken tur jag har, att jag har möjligheten att få vara delaktig i sådant här, och vara orolig över att jag inte är tillräckligt med tacksamhet. Aldrig att jag skulle ta det för givet! Detta är ju världens häftigaste.
 
Snacka om att jag verkligen njuter av denna stunden. Jag får stå på scen och göra det allra roligaste jag vet, samtidigt som publiken (uppenbarligen) tycker det är lika roligt som vi gör. Snälla låt mig aldrig gå av! Det är en dröm!
 
Det finns inget annat just nu. (Förutom lite prov och säsong 2 av Modern Family på netflix)
 
 

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback