B L O M S T E R F L I C K A

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förr. Jag var blomsterflicka! Åt självaste Loa Falkman. I våras erhöll jag Loa Falkmans sångstipendium (genrer: klassiskt och musikal), så på dagens konsert i Kristianstad fick jag både en gratisbiljett samt äran att få ge honom (samt dirigenten och konsertmästaren) blommorna i slutet.
 
Innan jag åkte in kändes det inte som någon jättegrej, men när jag väl satt i publiken blev jag nervös. Och överväldigad! Där stod han och sjöng som en gud, och jag har fått "hans" stipendium. Jisses. Kammarorkestern Musica Vitae spelade helt fantastiskt med! Att man kan vara så duktig på sitt instrument. Jag blev helt hänförd av konserten.
 
Tyvärr fick man inte fota där inne, men ni kan få en bild på hur jag såg ut!
 
 

kommentarer
postat av: Linda

fin

2014-01-27 @ 19:36:40
url: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback