V Ä L K O M N A

Hej! Det här är mitt första inlägg på denna blogg, så jag tänkte presentera mig själv och bloggen. Som min blogginfo indikerar på, så heter jag Nordigårds Emma Olsson. Jag är nybliven vuxen och har precis börjat mitt sista år på gymnasiet! Jag studerar det bästa jag vet, musik. Det är även musiken som upptar min fritid, och jag tycker om att vara involverad i så mycket roligt som jag hinner.
 
 
De stora projekt som jag kommer medverka i i år är:
- Musikalen Annie som sätts upp av Underhållningspatrullen, som har premiär nästa fredag (!) på Kristianstad teater.
- Musikalen Som man ligger får man bädda, som några teaterelever på min skola har skrivit och ska sätta upp som projektarbete i mars.
- Musikalen Little Shop of Horrors som sätts upp av Kristianstads musikskola i april.
- Samt ett till roligt projekt som jag tyvärr inte kan berätta mer om än
 
Utöver detta blir det såklart en del smågrejer i skolan, samt de spelningar som jag gör på egen hand på fritiden. Det är alltså en hel del på gång! Allt detta är precis i startkrokarna, så jag är otroligt spänd och exalterad!
 
Tanken med bloggen är att ni ska kunna följa mitt arbete med allt detta och ta del av det. Bloggen är även mitt projektarbete i skolan, så jag kommer spendera mycket tid här :) Under tidens gång hoppas jag kunna utöka bloggen med en bildportfolio, musikklipp, CV och annat roligt.
 
Det var nog allt för nu. Och så vill jag tacka min fina vän Robin Sköneskog tusen gånger om, den fantastiska musiker och fotograf som står för bilderna i min design, samt detta inlägg! Kram!
 
 
 

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback