S J U K

På det dåliga sättet. Har gått och blivit rejält förkyld, inte särskilt oväntat då i princip alla i Annie-ensemblen är mer eller mindre sjuka för tillfället. Idag slog det ner på mig, såklart. Så fruktansvärt dålig timing. Har en spelning imorgon och är rädd att jag inte kommer ha någon röst... Jag som inte varit sjuk på så länge! Bara 5 dagar till Annie-premiären med. Har inte tid med sånt här, åh.
 
Men, har haft en underbar helg ändå. Rep hela dagen med Annie igår, sedan for jag snabbt som vinden till Älmhult för att träffa världens bästa människor och sova där. Imorse gick jag upp tidigt när teaternissarna sov vidare, för att åka till Annie och repa hela dagen igen. På Annie har vi repeterat hela akterna från början till slut i helgen, så nu börjar man få ett sammanhang på det, och det känns så himla bra! Känns verkligen som att musikalen kommer bli riktigt, riktigt bra, och det är så häftigt.
 
 
 
 
Nu ska jag preppa för att bli frisk med varmt vatten, citron, ingefära, honung och vitlök och bara vila. Allt annat får vänta, för jag måste bli frisk!

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback