F O T O G R A F E R I N G

Igår var jag på teatern hela kvällen, vi skulle fotografera till programmet. Det var lite kaotiskt i början med alla människor, smink och kläder då det var första gången vi hade våra kostymer på. Kostymören hade fullt upp. Att fotografera är väldigt roligt, om än lite svårt då man måste "hoppa in och ut" i karaktär. Jag kan väl inte säga att det kändes som att det gick särskilt bra för mig, men förhoppningsvis fick de bra bilder överlag!

Så jag var inte hemma förrän 23 igår, och i morse gick bussen till skolan kl 6.40. Hade inte skadat att få sova lite till, men jag är pigg (nåja) ändå!

Ikväll är det faktiskt paus från Annie, och istället ska jag till skolan för min första repetition med en av de andra musikalerna, Som man ligger får man bädda. Spännande! Det ser jag fram emot, ska bli roligt att ha jämnåriga som boss för ovanlighetens skull!

 

Jag är lite osäker på om jag får lägga upp bilder på kostymer redan, så de får vänta till vidare!

kommentarer
postat av: vonskareng

du har en blogg!!! *lycka*

tack så mycket förresten :D :D

Svar: Haha, ja! Nystartad och allt :D Bloggade en gång i tiden, ska bli så kul att göra det igen! :)
Nordigårds Emma Olsson

2013-09-19 @ 13:48:52
url: http://vonskareng.blogg.se

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback