P R E M I Ä R

Och så försvann euforin. För att återuppstå ikväll, hoppas jag innerligt. Genrepet gick... Okej. Min energi sjönk under kvällen och drabbade hela min insats, tyvärr. Jag antar och hoppas att det bara var pga att jag är så himla trött nu. Vaknade knappt av alarmet imorse, haha. Men imorgon får jag sova!
Ikväll hoppas jag att jag kommer kunna spela av lycka, nerver och det faktum att mina föräldrar kommer sitta i publiken. Nu är det premiär!
 
Många tror, felaktigt, att arbetet är över när föreställningarna börjar. Att då kan man glida på vetskapen om att man kan föreställningen och att den är bra. Men att ha hög energi under de tre timmarna, att spela som om det vore sista gången man stod på scen en fredag eftermiddag, när man är trött, publiken är seg och allt börjar gå på rutin, det kräver hårt arbete! Att leverera på alla 33 föreställningar kommer bli en stor utmaning. Den förmågan är inte något man lär sig och sedan har man det, man får aldrig glömma det. Man får aldrig vänja sig!
 
 
 
Lånar en bild av fina Rafaela!

kommentarer
postat av: vonskareng

ska posta videon <3

2013-09-27 @ 23:32:10
url: http://vonskareng.blogg.se

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback