P R E M I Ä R H E L G

Wow, vilken underbar helg. Premiären i fredags gick bra och så fort den var över brast jag ut i gråt. Lyckotårar, med inslag av lättnadstårar. Jag kramade mina föräldrar om och om igen och överväldigades av att jag var mitt i den stunden som allt hade lett fram till. Svetten, tårarna, blåmärkena, nätterna med för lite sömn, skratten, träningsvärken, väntan, tankarna, förhoppningarna, ilskan, lyckan. Det är så häftigt att känna så mycket, på en och samma gång.
 
Igår var premiär nr 2, då det andra barnlaget hade sin premiär. Även den föreställningen gick bra, och efteråt väntade en premiärfest på Kvarnen i Kristianstad! Vi blev bjudna på en fantastisk buffé och det var en otroligt rolig kväll, har inte skrattat så på länge! Känner mig så otroligt tacksam över att vara delaktig i denna cirkus.
Nu har vi inte föreställning förrän nästa helg, så i veckan väntar andra repetitioner, fotografering och presskonferens, och såklart skola. Med lite mer sömn i natt så är jag redo för det!
 
I min loge väntade en guldlapp med en fin text och en guldkrona (choklad!) från min "chef", när jag spelar tjänare, Mr Warbucks :) (Ps, tjänare-utstyrseln skymtar ni i bakgrunden!)
 
En liten del av det stora gänget!
 

kommentarer
postat av: Öznur

Vilken fin blogg!

2013-09-29 @ 20:24:05
url: http://ozzis.blogg.se

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback