M Å N D A G

Ja, det var en händelserik dag. Trots att jag hade studiedag (tack och lov!)
Min förkylning hade slagit ut ordentligt och det lät otroligt nasalt när jag pratade och sjöng. Jag fick le och låtsas som ingenting under min spelning, och som tur var så höll rösten iallafall, de 20 minuter jag var på scen.
 
 
 
 
Efter en lyckad spelning hann jag knappt åka hem innan jag skulle åka in till Kristianstad igen för ett av de få återstående Annie-repen. Vi är alla otroligt trötta nu, och förkylda, och jag växlar ständigt mellan att vara otroligt trött och hyperenergisk-och-fnissig-pga-trötthet. Haha. I vilket fall börjar jag bli nervös nu, det börjar vi nog alla. Sista repet idag, innan det kommer vara inför publik. Tre genomdrag kvar till premiär. Jag hade gärna haft sisådär 10 genomdrag till.

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback