F R E D A G S K O L L A T I O N E R I N G

Redan fredag? Den här veckan har gått bisarrt snabbt.
Efter en lång men otroligt rolig lektion i musikproduktion är jag nu hemma igen och multitaskar. Utöver bloggandet försöker jag förbereda och planera inför de närmsta dagarna.
 
 
Ikväll ska jag på kollationering till det projekt jag inte får nämna än. (Men snart!!) Kollationering innebär, för er som inte vet, att de inblandade i produktionen träffas för första gången, får ev manus presenterade, diskuterar och planerar osv. Så det är alltid lika spännande! Ska bli roligt att få ta del av planerna!
 
 
 
Imorgon är det Annie-repetition igen. En vecka till premiär idag! Det blir en heldag på teatern och sen åker jag till Älmhult för en natts teaterläger med världens bästa gäng! Många av dem har jag inte träffat på länge, så jag kunde inte motstå att tacka ja. Jag hade dock behövt sova hemma och ta det lugnt, för på söndag ska jag ju till teatern igen. Haha. Det blir Annie varje dag nu till premiären! Intensivt, men fantstiskt kul! Någonstans mellan allt det där måste jag hinna reptera lite till inför en spelning på måndag. Tur att jag har studiedag då!
 
 
Avslutar med min favoritlåt just nu. Så bra!
 

kommentarer
postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

miley <<3

Svar: Ja men eller hur!
Nordigårds Emma Olsson

2013-09-25 @ 11:14:07
url: http://efji.blogg.se/

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback