I N F L Y T T

Numera repar vi inne på Folkets Hus! Igår släpade vi ut rekvisita och kläder från teaterhuset och packade in i Folkets Hus. Det är himla skönt att nu kunna repa i rätt lokal och på rätt scen, desto mer man kan göra det desto bättre. Man måste hinna bli bekväm.
Vi har även börjat använda rekvisita och en del kläder, även där ska man bli bekväm och få in rutinerna med klädbyten. När är det ont om tid? När hinner jag ner i logen för att byta om? Kan jag ha en del kläder lager-på-lager? Vilka skor är för stora? Vilka klänningar måste jag ha hjälp med att knäppa?
Nu ska ljud, ljus och övrig teknik installeras, scenarbetare ska installera sig och sen kan vi snart köra på riktigt!
 
 
Jag är helt slut i huvud och kropp, så mer än såhär varken hinner eller orkar jag skriva. Självförtroendet är fortsatt vacklande och prestationsångesten tär på mig. Jag fick nyligen lite peppande sms från en av producenterna och jag insåg att jag inte får glömma att ha kul. För detta ÄR ju kul!
 
8 dagar till premiär!

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback