17 D E C E M B E R

Igår blev en dag då jag stängde ute mig från allt. Var hemma från skolan, revyrepet och befann mig i ett vågrätt läge i soffan hela dagen, för magkatarrens skull. Vila sägs vara den bästa medicinen, ska fortsätta ta det lugnt och se vad som händer.
 
Idag var jag tillbaka både i skolan och på revyn, med rep på båda ställena. Blev en hel del klädprovningar också på det senare, besök av en journalist som fotade oss i action, samt någon slags... Dubbelfotografering? Hmm! Mer än så säger jag inte :) Den som ser revyn får se!
 
 
Dumt kändes det iallafall!
 
 
Imorgon är min lediga dag, som aldrig blir särskilt ledig ändå... Heh. Sovmorgon blir det iallafall! Mycket i kalendern, som alltid innan jul.
 
Ps, 19 dagar till premiären av Jisses Amalia!

kommentarer

kommentar:

namn:
kom ihåg
e-mail: (ej offentlig)

url:

kommentar:

Trackback